The Bright Side of Life

Returns Conditions

Σκοπός Της Pagieta Είναι Να Μείνετε Απόλυτα Ικανοποιημένοι Από Τις Αγορές Σας. Σε Κάθε Περίπτωση Όμως, Έχετε Το Δικαίωμα Υπαναχώρησης, Που Περιγράφεται Αναλυτικά Στη Συνέχεια.

Εάν Για Οποιοδήποτε Λόγο Δεν Μείνετε Ικανοποιημένοι Με Την Αγορά Σας, Μπορείτε Να Υπαναχωρήσετε Και Να Επιστρέψετε Τα Προϊόντα Εφόσον Τηρήσετε Την Ακόλουθη Διαδικασία.

Έχετε Το Δικαίωμα Να Υπαναχωρήσετε Από Τη Σύμβαση Πώλησης Εντός Αποκλειστικής Προθεσμίας 10 Ημερολογιακών Ημερών, Από Την Ημέρα Που Εσείς Ή Ένα Τρίτο Υποδεικνυόμενο Από Εσάς Πρόσωπο, Παρέλαβε Τα Προϊόντα.

Εντός Της Παραπάνω Προθεσμίας Οφείλετε Να Ενημερώσετε Την Εταιρία, (Pagieta, Με Έδρα Την Θεσσαλονίκη, Και Διεύθυνση: Μητροπολίτου Ιωσήφ 18, Περιοχή Κέντρο, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 546 22, Τηλέφωνο (+30) 2310 261886, Διεύθυνση Www.Pagieta.Gr.

Θα Πρέπει Να Συμπληρώσετε Και Να Αποστείλετε Όλες Τις Απαραίτητες Πληροφορίες Σχετικά Με Το Ονοματεπώνυμό Σας, Το E-Mail Σας, Τον Αριθμό Του Τηλεφώνου Σας, Τον Αριθμό Παραγγελίας Σας, Τον Λογαριασμό Τραπέζης Σας, (Αριθμό Λογαριασμού, ΙΒΑΝ Του Ιδίου Λογαριασμού Και Όνομα Δικαιούχου), Στον Οποίο Θα Σας Πιστωθούν Τα Χρήματα Της Επιστρεφόμενης Αγοράς Και Πρέπει Να Τοποθετήσετε Τη Φόρμα Επιστροφής Πλήρως Συμπληρωμένη Μαζί Με Το/Τα Προϊόν/ Προϊόντα Προς Επιστροφή, Στην Αρχική Τους Συσκευασία.

Σε Περίπτωση Που Επιλέξετε Να Επιστρέψετε Το/Τα Είδος/ Είδη Της Παραγγελίας Σας, Τα Έξοδα Επιστροφής Βαρύνουν Εσάς. Επιπλέον, Σε Αυτή Την Περίπτωση, Η Pagieta Δεν Φέρει Καμία Ευθύνη Για Πιθανή Απώλεια, Ή Καταστροφή Του Δέματος.

Για Την Αποστολή Του Δέματός Σας Μπορείτε Να Επιλέξετε Την Υπηρεσία Κούριερ Που Σας Εξυπηρετεί Καλύτερα.

Εσείς Φέρετε Την Ευθύνη Για Οποιαδήποτε Μείωση Της Αξίας Των Προϊόντων, Που Θα Προκύψει Από Τον Δικό Σας Ακατάλληλο Χειρισμό.

Κατά Την Παραλαβή Των Επιστρεφόμενων Προϊόντων, Η Pagieta Θα Προβεί Σε Έλεγχο Της Κατάστασης Αυτών. Τα Επιστρεφόμενα Προϊόντα, Θα Πρέπει Να Είναι Αχρησιμοποίητα, (Εκτός Της Δοκιμής Τους Για Τη Βεβαίωση Του Σωστού Νούμερου) Και Να Βρίσκονται Στην Άριστη Κατάσταση Στην Οποία Τα Παραλάβατε, Τόσο Τα Ίδια, Όσο Και Τα Υλικά Συσκευασίας Τους Και Οι Ειδικές Σημάνσεις Τους, (Καρτελάκια). Η Ποιότητα Της Επανα-Συσκευασίας Του Προϊόντος Αποτελεί Δική Σας Ευθύνη.

Δικαιούμαστε Ωστόσο Να Καθυστερήσουμε Την Επιστροφή Των Χρημάτων, Μέχρις Ότου Λάβουμε Πίσω Τα Προϊόντα Και Ελέγξουμε Την Κατάσταση Τους, Η Οποία Θα Πρέπει Να Είναι Άριστη, Όπως Ήταν Κατά Την Αποστολή Τους.

Ελλιπή, Κατεστραμμένα, Φθαρμένα, Λερωμένα Είδη, Που Αντικειμενικά Αξιολογούμε Στην Pagieta Ότι Έχουν Χρησιμοποιηθεί, Δεν Θα Γίνονται Δεκτά Και Θα Επιστρέφονται Στον Πελάτη.

Επιστροφές/Αλλαγές Σε Προϊόντα Όπως Εσώρουχα, Κάλτσες, Μάσκες, Δεν Γίνονται Δεκτές Για Λόγους Υγιεινής Εφόσον Ανοιχτεί Η Συσκευασία.

Εάν Τηρηθεί Η Παραπάνω Διαδικασία Και Όροι, Η Pagieta Θα Εγκρίνει Την Επιστροφή Των Προϊόντων Και Θα Σας Επιστραφεί Η Αξία Των Προϊόντων, Εντός 10 Ημερολογιακών Ημερών Από Την Ημερομηνία Που Έγινε Η Ενημέρωση Για Την Άσκηση Του Δικαιώματος Υπαναχώρησης.

Αλλαγές Προϊόντων Που Αγοράστηκαν Από Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, (E-Shop) Της Pagieta Είναι Δυνατό Να Πραγματοποιηθούν Σε Φυσικό Κατάστημα Της Εταιρίας, Μόνο Για Την Ελλάδα. Η Αντίθετη Διαδικασία Δεν Ισχύει. Δεν Μπορείτε Δηλαδή, Να Αλλάξετε Ή Να Επιστρέψετε Προϊόντα Που Αγοράσατε Από Φυσικό Κατάστημα Της Εταιρίας, Μέσω Του Ηλεκτρονικού Καταστήματος Της Pagieta, (E-Shop).

Returning Wrong or Defective Products

Σε Περίπτωση Που Παραλάβετε Ελαττωματικό Προϊόν Ή Υπήρξε Σφάλμα Κατά Την Εκτέλεση Της Παραγγελίας Σας, Όπως Για Παράδειγμα Αποστολή Λάθους Κωδικού, Μεγέθους Κ.Α., Σε Σχέση Με Αυτό Που Παραγγείλατε, Έχετε Το Δικαίωμα Να Ζητήσετε Την Επιστροφή Του, Με Την Προαναφερόμενη Ίδια Διαδικασία Των Επιστροφών.

Κατά Την Παραλαβή Του Επιστρεφόμενου Προϊόντος, Η Pagieta Θα Προβεί Σε Έλεγχο Της Κατάστασης Αυτού Και Στη Διαπίστωση Του Ελαττώματος Ή Του Σφάλματος Στην Εκτέλεση Της Παραγγελίας.

Εάν Επιθυμείτε Αντικατάσταση Με Άλλο Προϊόν, Θα Πρέπει Να Επικοινωνήσετε Με Την Pagieta. Η Αλλαγή Θα Πραγματοποιηθεί Φυσικά Χωρίς Χρέωση Μεταφορικών. Υπάρχει Πάντα Η Πιθανότητα Εάν Επιθυμείτε Το Είδος Που Αρχικά Παραγγείλατε Σε Άλλο Μέγεθος Ή Χρώμα, Να Έχει Εξαντληθεί.

Σε Περίπτωση Που Δεν Επιθυμείτε Την Αντικατάσταση Του Προϊόντος Ή Αυτή Δεν Είναι Δυνατή Εξαιτίας Έλλειψης Διαθεσιμότητας, Θα Σας Επιστρέψουμε Το Ποσό Ανάλογα Με Τον Τρόπο Πληρωμής Σας. Η Ακριβής Διαδικασία Ακολουθεί Στην Επόμενη Ενότητα «Επιστροφές Χρημάτων».

Refunds

Με Την Παραλαβή Του Επιστρεφόμενου Είδους Ξεκινάει Η Διαδικασία Έγκρισης Της Επιστροφής. Η Διαδικασία Ελέγχου Του Προϊόντος Και Επιστροφής Των Χρημάτων Σας. Τα Προϊόντα Ελέγχονται Ως Προς Το Αν Πληρούν Τους Προαναφερόμενους Όρους Και Προϋποθέσεις.

Εφόσον Η Επιστροφή Γίνει Δεκτή, Θα Ενημερωθείτε Με E-Mail, Για Την Επιστροφή Των Χρημάτων Σας Ανάλογα Με Τον Αρχικό Τρόπο Πληρωμής Σας. Η Εταιρία Προβαίνει Στην Προβλεπόμενη Σύμφωνα Με Τα Παραπάνω Επιστροφή Χρημάτων.

Refunds in the case of payment by card

Μόλις Γίνει Δεκτή Η Επιστροφή Της Παραγγελίας Σας Ξεκινά Η Διαδικασία Επιστροφής Των Χρημάτων Σας. Θα Ολοκληρωθεί Με Την Πίστωση Του Ποσού Στον Τραπεζικό Σας Λογαριασμό.

Refunds in the case of payment by PayPal

Θα Πραγματοποιηθεί Με Πίστωση Του Ποσού Στον PayPal Λογαριασμό Σας.

Refunds in the case of payment by COD

Η Επιστροφή Των Χρημάτων Σας Θα Γίνει Στον Αριθμό Λογαριασμού Που Θα Μας Δηλώσετε Στην Φόρμα Επιστροφής. Θα Σας Ζητηθεί Να Μας Καταγράψετε Το Όνομα Της Τράπεζας, Το Όνομα Κατόχου Του Λογαριασμού Και Τον Αριθμό IBAN. Μπορείτε Να Βρείτε Αυτές Τις Πληροφορίες Στο Statement Του Λογαριασμού Σας, Ή Να Τις Ζητήσετε Από Την Τράπεζά Σας. Μπορείτε Να Ελέγξετε Την Πίστωση Του Ποσού Στον Online Τραπεζικό Σας Λογαριασμό, Ή Επικοινωνώντας Με Την Τράπεζα.

Μετάβαση στο περιεχόμενο